Canals

Escúter aristocràtic, ideal per marcar estil

A punt de complir deu anys de presència al mercat, el Beverly, l'escúter més elegant i funcional de Piaggio, ha estat renovat per oferir un superior nivell de prestacions, sentit pràctic i, per descomptat, glamur

Des dels seus inicis, al Piaggio Beverly sempre se l'ha considerat un escúter elegant, propi d'un públic amb bon poder adquisitiu i amant de circular per la ciutat amb un toc distintiu –també en podríem dir italianitzat– en el seu vehicle. Un tipus de gent que es preocupa moltíssim de la imatge que dóna i al qual calen certs aspectes imprescindibles en format de funcionalitat que la majoria d'escúters de la competència no posseeixen.

De la bona acceptació que acredita el Beverly en donen fe les 270.000 unitats venudes des del 2001, gràcies a valors tan preuats com ara l'agilitat, l'estil, el confort i l'estabilitat. I ara se'ns presenta amb dues motoritzacions comandades per una innovadora injecció electrònica i ben representatives dins els segments dels escúters actuals. La versió més econòmica és la de 125 cc, no només pel preu d'adquisició, sinó també perquè aquest propulsor és realment eficient en conducció urbana. Com que consumeix poqueta gasolina, té una autonomia de fins a 350 quilòmetres i a més és silenciós i respectuós amb el medi ambient.

Pel que fa al model superior, el de 300 cc, permet disposar d'una xifra més elevada de potència i una resposta més contundent als moviments del puny accelerador. Per tant, la sortida dels semàfors esdevé molt elèctrica i en circulació per vies interurbanes manifesta més ímpetu i seguretat.

Juntament amb el desplegament realitzat en optimització del combustible i contundència en la conducció, els enginyers de la marca italiana també han millorat la carrosseria i el xassís d'aquest nou Beverly, anant més enllà del que és estrictament disseny i allargant la distància entre eixos, en benefici d'una estabilitat superior. També s'ha incrementat la comoditat amb la lleugera variació de la posició de conducció i el redisseny del seient –amb un suport lumbar més marcat– dotat d'una nova escuma que el fa ser més resistent, absorbent i equilibrat. I sota seu s'ha augmentat un 50per cent la capacitat de càrrega, per tal que pugui encabir un parell de cascos del tipus jet.

MOTORS:
Monocilíndrics. 124 cc (15 CV i 12 Nm) i 278 cc (22,2 CV i 23 Nm). 4 temps.
ALIMENTACIÓ:
Injecció electrònica.
ENGEGADA:
Elèctrica.
CANVI:
Variador automàtic CVT.
XASSÍS:
Multitubular, en tubs d'acer.
SUSPENSIONS:
Forquilla convencional 35 mm/Doble amortidor.
LLARGADA, AMPLADA I ALTURA:
2,150/0,780/1,535 m.
ALTURA DEL SEIENT:
0,790 m.
DIPÒSIT GASOLINA:
12,5 litres.
PES:
162 kg (125ie) / 165 kg (300ie).
PREU:
3.661 euros (125ie) / 4.466 euros (300ie)

Avantguardista en disseny

Qualitat, elegància i dinamisme. Aquests són els tres adjectius que millor defineixen la imatge del nou Piaggio Beverly. La qualitat es percep gràcies a la millora en els plàstics, la pell del seient i la suavitat amb què s'han perfilat tots els contorns. Quant a elegància, què se'n pot dir? La combinació de tonalitats de caràcter chic amb tocs d'alumini i el sempre senyorial color negre fan que el resultat sigui d'allò més sofisticat. I per últim hi ha el dinamisme, concepte que marquen elements com ara la corbata cromada que dóna personalitat al frontal, les genuïnes línies de la doble òptica amb intermitents integrats o la zona posterior lleugerament elevada i de forma realment transgressora, amb grups òptics de LED. Es tracta, en definitiva, d'un conjunt realment harmoniós, estilitzat i elegant, pensat per fer les delícies dels que s'identifiquen plenament amb la moda i les tendències més actuals.

Sentit pràctic

El Beverly té una instrumentació elegant i que dóna una completa informació, guantera davantera amb presa de corrent, subjeccions per al passatger i un pràctic ganxo per fixar-hi objectes de format considerable.

Molt còmode

Amb les bondats de la carrosseria i la contribució del nou xassís, el nou Piaggio Beverly ha reduït les vibracions. Les del manillar es quantifiquen en un 20% i en els estreps s'arriba fins al 25%.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.