Canals

Fusta de líder

La sisena generació de l’Opel Astra incorpora versions electrificades per endinsar-se en una nova era

Fa encara no un any que el nou Opel Astra va arri­bar als con­ces­si­o­na­ris cata­lans de la marca del llamp, i d’ales­ho­res ençà n’ha asse­nya­lat el camí. La sisena gene­ració del model com­pacte ale­many és nova de cap a peus i posa a l’abast de tot­hom tec­no­lo­gies inno­va­do­res com ara la ins­tru­men­tació digi­ta­lit­zada Pure Panel i la il·lumi­nació matri­cial Inte­lli-Lux Led Pixel, com­ple­ta­ment adap­ta­tiva.

Per si no fos prou, el dis­seny del nou Astra és ele­gant, audaç, espor­tiu i tras­pua una gran puresa de línies, tant en la versió de 5 por­tes com en la fami­liar, ano­me­nada Sports Tou­rer. La per­so­na­li­tat del model ve defi­nida pel nou fron­tal que incor­po­ren tots els models de la marca. Els engi­nyers de Rüssels­heim l’ano­me­nen Vizor. Es tracta d’un sol ele­ment negre, en forma de visera, que inte­gra la gra­e­lla, el logo­tip del llamp i els llums de led matri­ci­als i adap­ta­tius.

Símbol dels nous temps, per pri­mer cop l’Astra ofe­reix ver­si­ons elec­tri­fi­ca­des, amb l’aca­bat GS. En con­cret, una moto­rit­zació híbrida endo­lla­ble que com­bina un motor 1.6 turbo de gaso­lina amb un d’elèctric, amb una potència com­bi­nada de 180 CV i una caixa de can­vis automàtica de 8 mar­xes. L’auto­no­mia en mode elèctric és de 60 quilòmetres.

La nove­tat més recent, fins a l’apa­rició de la versió 100% elèctrica, és l’Astra GSe, que és el nou aca­bat més alt de la gamma. Opel ha recu­pe­rat la sigla GSe, que ara vol dir “Grand Sport elèctric” i esdevé una sub­marca per iden­ti­fi­car les vari­ants híbri­des endo­lla­bles més potents. En el cas de l’Astra, la versió GSe entrega 225 CV i està curu­lla de detalls espor­tius, com el dis­seny del para-xocs i el difu­sor poste­rior, les llan­tes, els seients d’alt ren­di­ment GSe i la posada a punt del xassís.

OPEL ASTRA

CARROSSERIA:

Compacte de 5 portes (4,37 m) i familiar

MOTOR:

Gasolina, dièsel, híbrid endollable i elèctric

TRANSMISSIÓ:

Tracció davantera, canvi manual o automàtic

PREU:

A partir de 26.099 euros

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia