Sense - El Punt

INFRAESTRUCTURES

Vilademuls obliga Adif a suspendre les actes

L'Ajun­ta­ment de Vila­de­muls va afe­gir-se ahir a les rei­vin­di­ca­ci­ons dels afec­tats per la segona fase de les expro­pi­a­ci­ons del TAV a la demar­cació i es va negar a cedir els locals per cele­brar la sig­na­tura de les actes tal com ja ha pas­sat també amb els sis muni­ci­pis de l'Alt Empordà amb afec­tats. El procés ara tor­narà a començar i s'haurà de recórrer a la segona con­vo­catòria, que es farà a la Sub­de­le­gació del Govern a Girona. A Vila­de­muls hi havia dotze veïns la majo­ria dels quals ja no es van pre­sen­tar a l'acte. A la tarda es va haver de sus­pen­dre l'acte, en aquest cas a causa de l'absència d'un repre­sen­tant del Minis­teri de Foment.

El regi­dor de Medi Ambi­ent i Agri­cul­tura de Vila­de­muls i coor­di­na­dor comar­cal d'Unió de Page­sos, Jordi Gine­breda, va asse­gu­rar que la situ­ació era un acte de menys­preu cap als pro­pi­e­ta­ris. Els afec­tats es quei­xen que Adif els ha reta­llat fins a la mei­tat el preu que l'admi­nis­tració pre­veia pagar-los.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.