Un dia normal als hotels

Als esta­bli­ments hote­lers de Bla­nes i de Llo­ret en què s'hos­tat­ja­ven diver­sos dels turis­tes impli­cats en l'acci­dent d'ahir al mig­dia el ritme con­ti­nu­ava com si fos un dia d'estiu qual­se­vol. Molts dels turis­tes pre­sents ni tan sols eren conei­xe­dors de la notícia, i l'acci­dent només era tema de con­versa entre els tre­ba­lla­dors. Les infor­ma­ci­ons eren con­fo­ses, i fins i tot la mateixa direcció dels hotels no sabia amb exac­ti­tud quants dels seus cli­ents viat­ja­ven en l'auto­car ni quin era el seu estat. La pro­blemàtica era cau­sada pel fet que el grup pro­ce­dia de diver­sos hotels i que l'excursió era externa a aquests esta­bli­ments. A l'hotel Boix Mar de Bla­nes, per exem­ple, durant el matí van rebre la notícia que un dels seus cli­ents havia mort, però poc després van rebre una tru­cada dels Mos­sos infor­mant-los que la notícia no era cor­recta i que hi havia única­ment dos hos­pi­ta­lit­zats. A l'hotel Esplèndid, també de Bla­nes, hi havia un movi­ment inces­sant de turis­tes amunt i avall, anant o tor­nant de la platja amb roba de bany, total­ment ali­ens al que havia pas­sat aque­lla nit. Alguns dels tre­ba­lla­dors afir­ma­ven que només tenien infor­mació del que havien vist a la tele­visió. Un altre grup s'allot­java als apar­ta­ments Bolero de Llo­ret de Mar, on ahir tam­poc es per­ce­bia res espe­cial.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.