Canals

La força d'un grup

El Club del Subscriptor

El vostre club

El Club del Subscriptor va néixer al 1993 per premiar la fidelitat dels lectors d'El Punt i és el gran sistema de promoció del diari

A partir de gener, els subscriptors de l'Avui també tindran aquest servei

Són d'àmbit cultural, esportiu i oci per a un públic familiar que sobretot tria el cinema

El Club del Subs­crip­tor és la gran eina que tenim per pre­miar la vos­tra fide­li­tat. És un pro­jecte que va néixer al setem­bre de 1993 i que després de divuit anys ha con­so­li­dat la seva oferta a través de pro­mo­ci­ons gratuïtes o bé a mei­tat de preu amb el 2x1. Aquest tipus d'oferta ens satisfà molt perquè és un tret dife­ren­cial molt impor­tant res­pecte als clubs d'altres mit­jans. El pri­mer objec­tiu del club és que el lec­tor pugui ren­di­bi­lit­zar la seva subs­cripció ja que, si periòdica­ment fa ser­vir la tar­geta, gai­rebé pot cobrir el cost anual de subs­cripció.

En tots aquests anys, el club ha fet un tipus d'ofer­tes cen­tra­des en dos grans àmbits, El Punt de les comar­ques giro­ni­nes i el El Punt de les comar­ques bar­ce­lo­ni­nes i tar­ra­go­ni­nes de manera con­junta. I com a nove­tat impor­tant, cal des­ta­car que a par­tir de gener s'ampli­a­ran les ofer­tes del club amb l'Avui. Dels 13.012 subs­crip­tors d'El Punt es pas­sarà a ges­ti­o­nar un volum de 26.297, amb la suma glo­bal. Més subs­crip­tors, més ofer­tes i més vocació de ser­vei.

Segons les dades dels dar­rers vuit anys, el depar­ta­ment ha arri­bat a ofe­rir de mit­jana anual 61.278 ser­veis, amb un total de 490.223. Les ofer­tes se cen­tren en tres grans àmbits, el cul­tu­ral, l'espor­tiu i l'oci, amb una pre­di­lecció dels usu­a­ris de la tar­geta pel cinema. Entre les pre­ferències també hi ha fut­bol, bàsquet, tea­tre, con­certs, museus, fires tra­di­ci­o­nals, fes­ti­vals d'estiu, for­fets d'esquí i parcs aquàtics.

Hi ha tres mane­res per als subs-crip­tors d'acce­dir a les ofer­tes: a través del telèfon 902 22 10 10 (de dilluns a diven­dres de 8 a 14 h i de 16 a 18 h), a través dels 1.600 punts de Servi Caixa i direc­ta­ment amb la tar­geta als recin­tes que s'ofe­rei­xen.

61.278
serveis
de mitjana anual són els que ha ofert el club en els darrers vuit anys, amb un total de 490.223.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.