En línia ascendent
Amb un disseny ben conegut però ara amb un canvi de proporcions en les mides, el nou Audi A6 eleva el nivell establert pel seu antecessor
A primer cop d'ull es veu que el nou Audi A6 manté la seva essència habitual. Però com que l'exigència sempre és millorar, els canvis hi són. Un exemple el tenim en les noves dimensions –és més ample, una mica més baix i amb més distància entre eixos–, que accentuen el dinamisme i l'esportivitat marca de la casa. I l'aerodinàmica també és més afinada. A més, gràcies a la utilització combinada de l'acer d'alta tecnologia i l'alumini, l'estructura és com a mínim tan rígida com l'anterior i alhora més lleugera.
L'Audi A6 arribarà el mes que ve amb dos motors de gasolina i dos turbodièsel, tots de sis cilindres, fins a un 19% més sobris en consum que els anteriors –gràcies, en part, al sistemes Start/Stop i de recuperació d'energia– i complementats amb canvi automàtic: Multitronic de vuit etapes per a les versions 2.8 FSI i 3.0 TDI de 204 CV (de tracció davantera) i el nou S-tronic de set marxes i tipus esportiu per a les altres dues, de potència superior, amb tracció total Quattro i que opcionalment poden disposar de diferencial posterior esportiu. La combinació S-tronic i la tracció Quattro també estan disponibles amb el motor 2.8 FSI (50.370 euros).