Canals

I si ens permetem un caprici?

Mini torna a demostrar la seva gran capacitat per sorprendre i ara ho fa amb aquest atractiu cupè de dues places, que es començarà a vendre passat l'estiu. A segons qui l'espera se li pot fer llarga

De ben segur que se'n parlarà molt, d'aquest Mini. I és que la marca propietat de BMW torna a sorprendre amb la creació d'aquesta versió cupè de tres volums –una arquitectura fins ara inèdita en un Mini–, que es començarà a vendre el dia 1 d'octubre. Del seu fort reclam visual sobren les paraules, n'hi ha prou amb les imatges. I que es tractarà d'un cotxe de caprici, tampoc n'hi ha cap dubte. Tant com qualsevol altre vehicle de dues places, en aquest cas emfatitzat pel seu propi nom i la gran cura en la selecció dels materials i tota mena de detalls, tant a fora com dins l'habitacle.

El Mini Coupé estarà disponible en quatre versions, tres de gasolina i una turbodièsel –totes amb canvi de sis marxes–, amb la John Cooper Works com a màxima referència en prestacions, gràcies al motor d'injecció directa, sobrealimentat per turbo Twin Scroll i amb tecnologia derivada de la competició.

El format biplaça d'aquest Mini permet un maleter de notable capacitat (280 litres) i amb una obertura cap a l'habitacle per si cal traslladar objectes llargs.

VERSIONS: Cooper.1.598 cc. 122 CV i 160 Nm. Consum: 5,4 l/100. CO2: 127 g/km. Cooper S.1.598 cc. 184 CV i 260 Nm. Consum: 5,8 l/100. CO2: 136 g/km. John Cooper Works.1.598 cc. 211 CV i 260 Nm. Consum: 7,1 l/100. CO2: 165 g/km. Cooper SD.1.995 cc. 143 CV i 305 Nm. Consum: 4,3 l/100. CO2: 114 g/km. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 3,73/1,68/1,38 m. PREUS: De 21.600 euros (Cooper) a 33.900 euros (John Cooper Works).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.