Canals

Més diversitat

Sense restar-li cap ni un dels atributs d'esportivitat que li són tan propis, Seat ha incrementat la gamma del León FR afegint-li versions amb potència més continguda i preu més assequible

Els que s'havien fixat en el Seat León FR però no els con­ven­cia el preu o les altes potències dels dos únics motors que con­fi­gu­ra­ven la gamma (2.0 TSI i 2.0 TDI 170) tro­ba­ran encer­tada la decisió de Seat, que sense variar gens el con­cepte ori­gi­nal del León FR el fa ser més diver­si­fi­cat i més asse­qui­ble. La solució ha estat no tocar abso­lu­ta­ment res d'allò que forma part intrínseca del caràcter FR –sus­pen­si­ons més rígides, car­ros­se­ria més baixa, dife­ren­cial XDS, frens més dimen­si­o­nats, etc.– i que es tra­du­eix en agi­li­tat, pre­cisió i pres­ta­ci­ons, i afe­gir dos nous motors TSI de gaso­lina (1.4 i 1.8) i un tur­bodièsel 2.0 TDI de 140 CV. Aquest últim i l'1.8 TSI es poden triar amb canvi manual de sis mar­xes o automàtic DSG (1.700 euros més), que en el cas del pro­pul­sor de gaso­lina és de set rela­ci­ons i forma un con­junt que, tal com vam poder com­pro­var en la pre­sen­tació de la nova gamma FR, és un encert abso­lut.

La diver­si­fi­cació no fa per­dre per­so­na­li­tat al Seat León FR, que és de bon dis­tin­gir per la gra­e­lla fron­tal i para-xocs, miralls pla­te­jats, llan­des d'ali­atge i, ara, els llums de LED poste­ri­ors. Dins l'habi­ta­cle, el cli­ma­tit­za­dor dual, el volant FR i els seients de tall espor­tiu for­men part de l'equi­pa­ment de sèrie. I per a qui vul­gui dis­tin­gir-se, Seat pro­posa opci­o­nal­ment unes vis­to­ses com­bi­na­ci­ons per a la tapis­se­ria o el nou sis­tema de nave­gació, més com­plet en les seves fun­ci­ons. Pel que fa a la segu­re­tat, els air­bags fron­tals, late­rals i de cor­tina, el con­trol d'esta­bi­li­tat i el sis­tema XDS són de sèrie en tota la gamma.

VERSIONS DE GASOLINA: 1.4 TSI. 1.390 cc. 125 CV i 200 Nm. Consum mitjà: 6.2 l/100 km. CO2: 145 g/km. 1.8 TSI. 1.798 cc. 160 CV i 250 Nm. Consum mitjà: 6,8 (6,6) l/100 km. CO2: 159 (153) g/km. 2.0 TSI. 1.984 cc. 210 CV i 280 Nm. Consum mitjà: 7,3 (7,5) l/100 km. CO2: 170 (174) g/km. VERSIONS DE GASOIL: 2.0 TDI 140. 1.968 cc. 140 CV i 320 Nm. Consum mitjà: 4,8 (5,3) l/100 km. CO2: 125 (139) g/km. 2.0 TDI 170. 1.968 cc. 170 CV i 350 Nm. Consum mitjà: 5,1 (5,6) l/100 km. CO2: 134 (148) g/km. PREUS GASOLINA: De 21.050 euros (1.4 TSI) a 28.200 euros (2.0 TSI DSG). PREUS GASOIL: De 24.400 euros (2.0 TDI 140) a 28.700 euros (2.0 TDI 170 DSG). Entre parèntesis, valors amb canvi DSG. Els preus no inclouen promocions ni ajudes.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.