Obert a les comparatives
Toyota executa un pas molt important en la seva política d'expansió de la tecnologia híbrida. I és que aquest Auris admet totes les comparatives directes amb les versions de gasolina i gasoil
Amb l'Auris HSD (Hybrid Sinergy Drive), Toyota no només fa arribar la tecnologia híbrida combinada al segment més important del mercat, sinó que, per primera vegada, també possibilita una comparativa directa entre aquesta opció i les versions 1.6 de gasolina i 2.0 dièsel del mateix model. Una decisió que permet constatar els avantatges d'un híbrid quant al consum de gasolina i emissions residuals, pràcticament a igualtat de preu i prestacions. D'aquí la previsió que, d'entrada, l'Auris HSD representarà al mercat estatal el 25% del total de vendes d'aquest model. Una apreciació que quedarà curta tan aviat com el públic deixi de mantenir la prioritat pels motors de gasoil i consideri aquesta altra interessant alternativa.
Les xifres ho diuen tot: només calen 3,8 litres de gasolina per recórrer 100 km. Pel que fa a prestacions, el conjunt motriu suma 136 CV i garanteix tant les acceleracions i recuperacions com la velocitat de creuer. I la transmissió automàtica permet elegir entre diferents modes, un dels quals és completament elèctric, amb 2 km d'autonomia. Per la garantia tampoc cal patir; la de tots els components híbrids arriba fins als cinc anys, amb un límit de 100.000 km.
Comandes amb descompte.
Tot i la similitud amb els seus germans de gamma, l'Auris HSD prioritza tant l'aerodinàmica com la lleugeresa. Per això és cinc mil·límetres més baix i disposa d'un 25% d'elements exclusius, entre els quals hi ha tot el que té a veure amb la rebaixa del pes. També ho són el quadre d'instruments, la palanca del canvi i la tapisseria.