Canals

Turisme de gran luxe

És la moto tecnològicament més avançada que ha creat Triumph, condició que certifica amb un equipament de sèrie excepcional i decididament enfocat cap a la seguretat

De turisme esportiu a turisme de gran luxe. Aquest és el pas que Triumph ha realitzat amb el model que hereta la denominació que l'any 1949 va estrenar la mítica TR5. Després d'un període de desenvolupament de cinc anys, la marca de Hinckley qualifica aquesta nova Trophy com la moto tecnològicament més avançada que ha fabricat fins ara. Comparteix amb la Tiger el motor 1.2 de tres cilindres en línia, que a més de les prestacions destaca per la suavitat de resposta, i disposa d'accelerador electrònic, frenada combinada amb ABS i controls de tracció –desconnectable– i velocitat. També de sèrie és el sistema d'equipament dinàmic (TDLS), que dóna a cadascuna de les dues maletes laterals (31 litres de capacitat) una oscil·lació automàtica fins a 5 graus amb la finalitat d'incrementar l'estabilitat en els revolts i canvis de direcció.

Per incrementar el plaer de viatjar amb aquesta Triumph Trophy, la pantalla és ajustable electrònicament –amb memòria de posició– igual que el far davanter. I per allargar els intervals de manteniment, la transmissió és per Cardan.

MOTOR:
Tricilíndric. 1.215 cc. 4 temps.
POTÈNCIA:
134 CV a 8.900 rpm.
PARELL:
120 Nm a 6.450 rpm.
ALIMENTACIÓ:
Injecció electrònica.
ENGEGADA:
Elèctrica.
CANVI:
Sis marxes.
XASSÍS:
Doble biga d'alumini.
SUSPENSIONS:
Forquilla invertida WP 43 mm/ Monoamortidor WP.
FRENS:
Doble disc 320 mm / Disc 282 mm.
DISTÀNCIA ENTRE EIXOS:
1,542 m.
ALTURA DEL SEIENT:
De 0,800 a 0,820 m.
PES:
301 kg.
PREU:
16.295 euros.
WEB:

Encara més refinada

Per 1.500 euros més, Triumph proposa la versió SE (Special Edition) d'aquesta nova Trophy. L'equipament justifica amb escreix el sobrepreu, ja que inclou la suspensió electrònica ajustable, que es configura a través de la pantalla LCD combinant la duresa d'amortiment preferida (esportiva, normal o confort) i la càrrega de la moto (conductor sol, amb passatger i/o equipatge). La versió SE també disposa de control de pressió dels pneumàtics, sistema d'àudio integrat (amb dos altaveus, equalitzador i control automàtic de volum; tecnologia Bluetooth per a dos jocs d'auriculars i port USB compatible per a iPod i reproductor MP3) i una tercera presa de corrent.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.