Canals

Cinc marques sota un sol sostre

El Grup Sadurní ha ampliat el seu volum de negoci amb Girmoto SL, una nova concessió oficial a les comarques gironines de les cinc marques de motos propietat de la firma italiana Piaggio

A les ins­tal·laci­ons del Grup Sadurní a For­nells de la Selva ja no hi ha única­ment la con­cessió de dues mar­ques de cot­xes, Mazda i Chev­ro­let, sinó que recent­ment s'hi han incor­po­rat les cinc mar­ques de motos (Piag­gio, Vespa, Gilera, Apri­lia i Derbi) que com­po­nen el Grup Piag­gio. Hi ha res millor que reu­nir una oferta tan vari­ada i amb àrees per­fec­ta­ment dife­ren­ci­a­des sota un mateix sos­tre? «Tenim cli­ents de cot­xes que per les seves neces­si­tats també tenen al cap l'adqui­sició d'una moto, ens en par­len, i ara els donem res­posta», comenta Sadurní Tarrés, a qui el caràcter empre­ne­dor l'ha tor­nat a empènyer, ara davant l'opor­tu­ni­tat d'opti­mit­zar una sòlida estruc­tura (ins­tal·laci­ons i per­so­nal) ja exis­tent, a satis­fer els requi­sits del Grup Piag­gio agru­pant no només motos de les seves cinc mar­ques sinó també els recan­vis per a la xarxa de sub­a­gents –més d'un cen­te­nar, cosa que garan­teix la pro­xi­mi­tat a l'usu­ari– i enri­quir l'oferta als cli­ents.

Xavier Vilalta: «Ara mana la moto lògica i pràctica»

Xavier Vilalta, responsable de màrqueting de la xarxa comercial del Grup Piaggio a l'Estat espanyol, valora positivament iniciatives com les del Grup Sadurní perquè «és important fomentar el paral·lelisme entre el món de la moto i el del cotxe» en aspectes com ara la relació amb el client i la imatge. Amb aproximadament el 20% de quota al mercat estatal, l'objectiu del Grup Piaggio és «continuar evolucionant», i un bon camí per fer-ho és acostar la moto al cotxe i fer-los compartir un mateix sostre. I més encara amb els canvis de plantejament que exigeix la situació econòmica actual. «Alguns dels que fa dos o tres anys van deixar de fer els desplaçaments del dia a dia amb cotxe i es van decidir per un escúter de 125 cc, ara pensen en un de cilindrada superior, que en el Grup Piaggio centrem en 350 cc», diu Vilalta. «Ara mana la moto lògica i pràctica. En general, els reclams ja no són la potència i les prestacions, sinó l'ecologia i el poc consum», hi afegeix. I com que mana la mobilitat urbana, els escúters són actualment el valor més fort –i aquí hi el Grup Piaggio hi juga una bona carta–, mentre que en motos purament de carretera les esportives han cedit protagonisme a les trail, ideals per viatjar de forma tranquil·la.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.