Canals
Renault Espace, imatge actualitzada i més auster en consum
Renault ha posat al dia un dels monovolums de grans dimensions més emblemàtics, en aquest cas amb 28 anys d'història i més d'1.200.000 unitats venudes. L'Espace 2013 adopta la nova imatge de marca que Renault ha estrenat en la quarta generació del Clio, en la qual l'escut frontal guanya protagonisme. Però més enllà del factor estètic, aquest monovolum ha guanyat en eficiència, resultat de la feina feta en els motors i del sistema de recuperació d'energia de frenada, de sèrie en tota la gamma. Per exemple, el motor dCi de 150 CV amb canvi manual gasta 0,8 litres menys cada 100 km.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.