Canals

El Verso, quasi com nou

Dotant-lo de gai­rebé 500 com­po­nents dife­rents, l'actu­a­lit­zació que Toyota ha fet del Verso va molt més enllà d'un ren­tat de cara o de deter­mi­na­des pin­ze­lla­des estètiques. La marca japo­nesa també ho con­si­dera així perquè no havia fet mai una ope­ració d'aquesta enver­ga­dura en un model que encara té al davant mig cicle de vida. I qui en defi­ni­tiva en dirà bé és el cli­ent, que tro­barà en el Verso 2013 una més favo­ra­ble relació entre pro­ducte i preu.

La car­ros­se­ria d'aquest mono­vo­lum com­pacte de fins a set pla­ces par­ti­cipa de la nova expressió de llen­guatge de Toyota. Dins l'habi­ta­cle també es veu que tant el dis­seny com la qua­li­tat han gua­nyat punts. I amb el cotxe en marxa es com­pro­ven les millo­res en dina­misme, inso­no­rit­zació i con­fort. La gamma del Toyota Verso 2013 comprèn dos motors de gaso­lina –Val­ve­ma­tic 1.6 i 1.8, amb 132 i 147 CV, res­pec­ti­va­ment– i tres tur­bodièsel: 2.0 D-4D de 126 CV –millo­rat en l'entrega de parell i amb menys emis­si­ons de CO2– i el 2.2 D-CAT en ver­si­ons de 150 i 177 CV.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.