Canals

I Al setembre, el 911 Turbo

Porsche anun­cia per a finals de setem­bre l'arri­bada de les dues ver­si­ons cap­da­van­te­res del nou 911: Turbo i Turbo S. El nou sis­tema de tracció total, la direcció activa a l'eix motriu, l'aero­dinàmica adap­ta­tiva i els 520 i 560 CV, res­pec­ti­va­ment, pro­ce­dents del motor bóxer 3.8 de sis cilin­dres amb dos tur­bo­com­pres­sors ja ho diuen gai­rebé tot. I per si no n'hi hagués prou, el sis­tema anti­ba­lan­ceig actiu, per pri­mera vegada en el 911 Turbo, per­met millo­rar encara més el ren­di­ment. Tot i l'incre­ment de potència, el con­sum de gaso­lina baixa un 16%.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.