Comunicació

el punt avui tv

autèntics.cat

Xantal Llavina entrevista Gaspar Hernàndez

De ben jove, Gas­par Hernàndez va deci­dir que tre­ba­lla­ria a la ràdio. Amb onze anys va començar a l’emis­sora del seu poble, a la vall d’en Bas, i anys més tard es con­ver­ti­ria en una de les veus més cone­gu­des de Cata­lu­nya Ràdio.

Però un dia va ado­nar-se que, més que l’ofici de peri­o­disme, el que l’atreia era l’ofici de viure. Així es titula el pro­grama que pre­senta des de fa anys a la ràdio, un espai on psi­co­lo­gia i espi­ri­tu­a­li­tat són les por­tes per entrar a par­lar de la vida.

A més, Gas­par Hernàndez també escriu novel·les. Les seves històries atra­pen lec­tors i lec­to­res que, com ell, apos­ten per ver­ba­lit­zar les pors i enfron­tar-se a les difi­cul­tats de la vida. I per accep­tar que viure és un repte. Un repte sovint difícil però sem­pre apas­si­o­nant.

Xan­tal Lla­vina l’entre­vista, aquest diu­menge, a les 21.30h.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.