Graven a les torres venecianes de Barcelona l’espot de ‘La Marató’ 2019, el primer amb participació ciutadana
El lema de la cita d’enguany és ‘Minories que fan una majoria’
Les torres venecianes de l’avinguda Maria Cristina de Barcelona han estat l’escenari aquest diumenge de la gravació de l’espot de ‘La Marató’ 2019, el primer amb participació ciutadana.
Enmig de turistes, ciclistes i esportistes, els voluntaris han fet arribar el missatge de la nova edició de ‘La Marató’, que tracta sobre malalties minoritàries: ‘Minories que fan una majoria’. L’anunci es podrà veure als mitjans de comunicació a mitjans de novembre.
Per gravar-lo s’ha tallat l’avinguda Maria Cristina, la Rius i Taulet i la plaça Espanya en algun moment. Dues grues han aguantat un cable de 150 metres, per on passejava una càmera que ha fet possible el pla zenital del moment culminant de l’anunci: una gran pinya i en el centre una jove actriu de 18 anys, Alba Parejo, que pateix nevus congènit gegant. També es gravarà a l’Hospital del Mar.
Parejo estava envoltada de gent de totes les edats, que han fet pinya amb ella per demostrar-li que no està sola i fer-li una gran abraçada solidària.
L’espot ha estat possible gràcies a la implicació d’associacions com FECAMM, la Federació Catalana de Malalties Minoritàries, la delegació catalana de FEDER, la Federació Espanyola de Malalties Rares i la Plataforma de Malalties Minoritàries.
També hi han col·laborat catorze colles castelleres: la Colla Jove de l’Hospitalet, els Xicots de Vilafranca, la Tirallongues de Manresa, els Manyacs de Parets, els Castellers de Sant Adrià, els Castellers de la Sagrada Família, els Castellers de Terrassa, els Castellers de Badalona, els Castellers de Gavà, els Castellers de l’Eixample, els Castellers de Barcelona, els Castellers de Sarrià, els Castellers de Castelldefels i els Castellers de Sants.