Comunicació

El joc de les plataformes

L’accelerada transformació de la indústria audiovisual ha canviat completament els hàbits del seu consum, i de la guerra entre les principals plataformes de ‘streaming’ per posicionar-se s’ha passat a la batalla per a la retenció dels espectadors

En aquest ‘Joc de trons o del calamar’, qui arribarà a dominar el tron o passarà a la final?

En tan sols tres anys, la indústria audi­o­vi­sual ha can­viat com­ple­ta­ment. Vivim en l’era de la tele­visió hiper­per­so­na­lit­zada, que està dis­po­ni­ble arreu i a tota hora –al mòbil, a la tau­leta o a la Smart TV–, de la frag­men­tació d’audiències, del boo...



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.