Comunicació

El CAC mostra el perill de la publicitat als menors

Una delegació del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) –integrada pel president, Xevi Xirgo, i per la vicepresidenta, Rosa Maria Molló– presentarà als reguladors europeus dos informes sobre els perills dels menors d’edat davant la publicitat a les plataformes d’intercanvi de vídeos i a les xarxes socials. La presentació es farà en la 55a Assemblea de la Plataforma Europea d’Autoritats Reguladores, que tindrà lloc a Anvers el 12 i 13 de maig. Els dos estudis, que recullen vídeos de YouTube, Instagram, Twitter, TikTok i Twitch, mostren com a l’entorn digital es fomenta el consum excessiu i immoderat d’aliments alts en greixos, sucre o sal, així com de begudes ensucrades, a més de productes de bellesa, roba i videojocs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]