Comunicació

El zàping

Temporada de continuïtat

Potser també hi té a veure la crisi: no és el moment de grans fitxatges

Les cadenes recuperen avui la normalitat després del parèntesi estival i, el més destacable, mirant la programació d'espais diaris, és que no hi ha novetats. De dilluns a divendres, al matí, a la tarda i al vespre, hi ha els mateixos magazins, les mateixes cares que la temporada passada.

Es veu que les cadenes aposten per la continuïtat. Totes deuen estar mitjanament contentes amb els resultats. És clar que és difícil que totes estiguin satisfetes alhora perquè normalment, perquè algú guanyi, algú ha de perdre. S'ha de dir que segurament també hi té a veure la crisi econòmica: no és el moment de fer grans fitxatges, de gastar-se sumes de diners importants en grans apostes. I menys si el que es té en graella aprova, més o menys.

Per exemple, l'últim magazín, el 3D de Glòria Serra, a la tarda d'Antena 3. Certament, no té uns grans registres, però és que els precedents encara eren pitjors.

Li ha anat millor al xou d'humor de Flo, Tonterías las justas, a la sobretaula de Cuatro. Estrenat un xic abans que el 3D, ha tingut més bona evolució que aquest i en els últims temps supera Sé lo que hicisteis, el seu competidor principal.

Poc cal dir de la convivència entre les tres dones dels grans matinals espanyols: Mariló Montero, Ana Rosa Quintana i Susanna Griso es reparteixen prou bé l'audiència per subsistir totes. A Catalunya, és clar, hi regna Cuní i Els matins.

A TV3, per cert, també continua Divendres, amb la intenció de consolidar un espai que, amb la competència actual, ho té un xic més difícil que els seus predecessors.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.