Comunicació

TV3 manté el liderat al febrer

TV3 és la cadena més vista al país per sisè més con­se­cu­tiu. Les dades de febrer ator­guen a la cadena cata­lana un 14,5%, recu­pe­rant així tres dècimes en relació amb el mes de gener.

La distància res­pecte a Tele 5 s'escurça del mes ante­rior: de 2,5 a 2,2 punts d'avan­tatge en relació amb la cadena pri­vada. Durant el febrer, TV3 ha estat la més vista 18 dels 28 dies i ha col·locat 20 pro­gra­mes en el rànquing dels 40 més vis­tos del mes. En el podi, s'hi situen tres par­tits de fut­bol: l'Arse­nal-Barça lidera el febrer amb 1.785.000 espec­ta­dors i una quota del 51,7% seguit del par­tit de copa Almería-Barça, retransmès per La Sexta, amb 1.135.000 espec­ta­dors i un 39% i el Lió-​R.​Madrid, també de Cham­pi­ons, amb 1.077.000 espec­ta­dors i un 33,4% de quota. Després del fut­bol, el més vist és Crackòvia (1.029.000 i un 29,8%), l'APM? (847.000 i 24,9%) i el TN ves­pre (800.000 i un 26,7%). Per la seva banda, el Super3-3XL arriba a l'1,7de quota i és la segona cadena infan­til més vista, després de Clan TV. Esport3 acaba el pri­mer mes de fun­ci­o­na­ment líder dels temàtics espor­tius (0,7%), tot i els pro­ble­mes de cober­tura i ante­nit­zació encara no resolts.

A l'Estat, La 1 és líder per setè mes (15,1%) però Tele 5 (14,4%) reta­lla distàncies. Antena 3 (11,3%) és ter­cera i Cua­tro (6,5%) s'imposa de nou a La Sexta (6,3%).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.