zàping
Pantalla sencera, neta i so ambient
Quan una cadena compra els drets d'un esdeveniment que li donarà audiències espectaculars, com és una competició de futbol, ha d'estar al nivell del producte que ofereix i intentar dignificar-lo encara més. Per una norma elemental de respecte cap a qui la sintonitza. Que tinguis molts espectadors assegurats no t'hauria de permetre menystenir-los a còpia de pantalletes, en què no s'acaba veient res, per inserir publicitat, ni massacrar-los amb la repetició de promocions de programes de la cadena, per exemple. La UEFA, que tant diu que cuida el futbol, hauria de vincular la venda de drets televisius no només als diners, sinó al respecte cap al producte. I aquest respecte no existeix (i això no va només per Antena 3) amb realitzacions desesperants, insercions publicitàries just a la zona de la pantalla on es desenvolupa el joc, comentaristes que no aporten res o que són molt parcials, narracions radiofòniques, prepartits i postpartits buits de contingut, entrevistes per cobrir l'expedient o un mal criteri per escollir quan es fan entrar les repeticions. Tan difícil és deixar neta la pantalla i una pista per veure el partit només amb so ambient?
Publicat a
- El Punt. Barcelonès Nord 29-05-2009, Pàgina 38
- El Punt. Barcelona 29-05-2009, Pàgina 38
- El Punt. Camp de Tarragona 29-05-2009, Pàgina 38
- El Punt. Comarques Gironines 29-05-2009, Pàgina 46
- El Punt. Penedès 29-05-2009, Pàgina 38
- El Punt. Maresme 29-05-2009, Pàgina 38
- El Punt. Vallès Occidental 29-05-2009, Pàgina 38