Comunicació

Consum infantil en català: només un 15%

El Consell Audiovisual de Catalunya, preocupat per la xifra

Clan lidera l'audiència de públic infantil a Catalunya, seguida de Boing, Disney Channel i Super3, segons recull el Butlletí d'Informació sobre l'Audiovisual a Catalunya del primer quadrimestre del 2015 del CAC , presentat ahir. Segons dades del CAC, el consum televisiu en català entre els nens és d'un 15%, una xifra que genera “preocupació” a l'ens. Segons el vicepresident de l'ens, Salvador Alsius, la situació s'explica per l'àmplia oferta de les televisions estatals, una circumstància a la qual s'ha sumat la reducció horària de què va “ser víctima” el Super3 quan va haver de compactar l'oferta infantil i cultural. “TV3 té una molt bona oferta, però en castellà és molt més àmplia”, va reblar. El rànquing dels programes més vistos en la franja entre 4 i 12 anys a Catalunya el lidera el partit de la lliga de campions entre el Barça i el PSG a TV3, seguit de Bob Esponja a Clan, Doraemon del Super3, La panda de la selva al rescate de Clan o Hora de aventuras de Boing.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.