cultura

Clickània obté 3.200 visites al dia a Montblanc

La Fira dels seguidors de Playmobil atrau un turisme positiu per al comerç

Una mitjana de més de 3.200 persones diàries, tot i l'aiguat del primer cap de setmana, certifiquen el paper d'atracció de visitants del festival Clickània de Montblanc. És un públic bàsicament familiar que “ha ajudat a dinamitzar el teixit econòmic de Montblanc”, diuen en l'organització. “Els comerços de la vila i, molt especialment els restaurants, han notat positivament l'efecte del festival” atenent el perfil de visitants.

En absència de les xifres definitives d'ahir, el primer cap de setmana van registrar-hi més de 6.500 visitants i dissabte hi va haver 3.200 persones que van participar de l'esdeveniment. Clickània atrau visitants del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre, la zona metropolitana de Barcelona, el Penedès, la Catalunya Central i la plana de Lleida. En aquesta edició s'ha notat un augment de visitants del País Valencià, que van aprofitar la festivitat del 9 d'octubre. Però també, de procedents de les comarques de Girona.

Enguany també hi ha hagut una especial implicació del comerç amb l'exposició Click Patum i oferint vals de compra. I cal afegir-hi la programació d'exposicions, espai de venda, jocs i tallers, actuacions al carrer, el concurs Click Amagat i el concurs de diorames.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.