Cinema

festes i tradicions

pregó

Les Planes homenatja la directora d’‘Estiu 1993’

La realitzadora Carla Simon farà dissabte el pregó de la festa de la Santa Espina

La direc­tora de la guar­do­nada Estiu 1993, Carla Simon, serà home­nat­jada aquest dis­sabte a les Pla­nes d’Hos­to­les, el poble gar­rotxí on va pas­sar la seva infància. Simon serà l’encar­re­gada de fer el pregó de la festa de la Santa Espina, a dos quarts de vuit del ves­pre. Mitja hora més tard, a les vuit, es pro­jec­tarà el film a la sala poli­va­lent. Les 500 invi­ta­ci­ons per assis­tir-hi ja s’han exhau­rit, i això ha fet que l’Ajun­ta­ment i la pro­duc­tora Ini­ci­a­Films hagin deci­dit orga­nit­zar una segona pro­jecció, a les deu de la nit. A més de la direc­tora, està pre­vist que hi assis­tei­xin la majo­ria d’actors i actrius del film, que és la pel·lícula que com­pe­tirà per l’Oscar a la millor pel·lícula de parla no anglesa.

L’arri­bada de Simon i els altres mem­bres de l’equip serà a dos quarts de set de la tarda. S’ha orga­nit­zat una photo call a la mateixa sala poli­va­lent, i tant la direc­tora com els altres con­vi­dats sig­na­ran pòsters d’Estiu 1993.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.