cultura

La Barcelona més turística en ‘pop-up'

L'autora tot terreny Elisenda Roca i el productiu Jordi Vila Delclòs ens ofereixen un llibre molt atractiu per conèixer la Barcelona més turística sense moure'ns del sofà. Per una banda tenim els textos breus, amb prou informació i curiositats, amb què Roca desgrana el passeig, també limitat, per diferents espais: El Parc Güell, La Sagrada Família, La Mansana de la Discòrdia, Ciutat Vella, El Gòtic, La Barceloneta, El Palau de la Música Catalana, Montjuïc i La Barcelona Secreta. Per l'altra, les il·lustracions detallistes i realistes de Vila, que tant mostren grans paisatges arquitectònics com mobiliari i elements ornamentals. I, finalment, una maquetació que respira, tot i la combinació d'elements, i que fa que la lectura i visionat sigui agradable. Amb l'afegit d'uns desplegables (pop-up) senzills, però prou efectius. Amb enginyeria de paper del mateix Vila Delclòs i d'Enric Jardí.

És ideal per a turistes (idioma a banda) i per a qualsevol amb ganes de conèixer curiositats de Barcelona i de visitar-la d'una manera diferent.

Barcelona pop-up
Text: Elisenda Roca
Il·lustracions: Jordi Vila Delclòs Editorial: Combel Pàgines: 16 Preu: 12,90 euros Edat: +8


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]