Altres

Nou web a Biblioteques

La Dipu­tació de Girona ja ha posat en fun­ci­o­na­ment el nou web del Ser­vei de Bibli­o­te­ques i de les bibli­o­te­ques públi­ques de la demar­cació ( www.​bibgirona.​cat ). El seu reno­vat dis­seny ha per­se­guit, prin­ci­pal­ment, tres objec­tius: poten­ciar la infor­mació actu­a­lit­zada, ori­en­tar més el web envers els lec­tors i fer-lo nave­ga­ble des de qual­se­vol dis­po­si­tiu. El web del Ser­vei de Bibli­o­te­ques l’inte­gren els 73 webs de les bibli­o­te­ques de la demar­cació que tenen aquest ser­vei acti­vat.

La prin­ci­pal funció del nou web és difon­dre docu­ments i les acti­vi­tats de les bibli­o­te­ques, amb espe­cial rellevància de les par­ti­cu­la­ri­tats, dels con­tin­guts específics i amb la lec­tura com a fil con­duc­tor. S’ha vol­gut inci­dir en la potència visual, fet que s’acon­se­gueix gràcies a l’ús de les foto­gra­fies, que acon­se­guei­xen cap­tar l’atenció del lec­tor. A més, les foto­gra­fies es car­re­guen de forma aleatòria, de manera que el lloc web can­via cons­tant­ment.

Par­tint d’aquest fil con­duc­tor, s’han situat en pri­mer pla les guies de lec­tura i de nove­tats que rea­lit­zen les bibli­o­te­ques, els blocs que con­fec­ci­o­nen algu­nes bibli­o­te­ques de forma con­junta –Cler (Club de Lec­tu­res Reco­ma­na­des) i LiC (Lli­bres i Com­pa­nyia)–, l’apa­ra­dor de lli­bres (que pot ser un apa­ra­dor de nove­tats o temàtic) i els blocs de les bibli­o­te­ques o dels seus clubs de lec­tura. Entre aquests con­tin­guts, també hi ha espai per a la història o les nor­mes d’ús de la bibli­o­teca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia