Cultura

museus

El Museu del Disseny afronta canvis i passa a dir-se DHUB

La història del disseny fet per dones i la nova arquitectura catalana seran dues de les propostes expositives destacades de la programació de tardor del Museu del Disseny, rebatejat com a Disseny Hub Barcelona (DHUB), fins ara el nom de l’edifici que és la seu de l’equipament a la plaça de les Glòries.

Som aquí! Les dones en el disseny. 1900-avui es podrà veure a partir del 5 d’octubre i Els nous realistes. Arquitectura catalana i balear d’ençà de la crisi del 2008, a partir del 27 d’octubre. L’activitat capitanejada pel nou director artístic, José Luis de Vicente, es desenvoluparà en un escenari de canvis a les portes de celebrar el desè aniversari del centre, el 2024.

El més immediat, el dia 30: la primera Marató DHUB, una trobada de comunitats creatives per reflexionar sobre els reptes del present.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Le Croupier estrena la nadala ‘Las muñecas de fachosa’

girona
UNIVERSITAT DE GIRONA

Cabré, de l’UdG, nova presidenta de l’Association Internationale d’Études Occitanes (AIEO)

GIRONA
XAVIER MARCÉ
REGIDOR DE CULTURA I INDÚSTRIES CREATIVES DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA

“Madrid acull talent i Barcelona el genera”

barcelona
Mirador

Un cant a cuidar-nos col·lectivament

TEATRE MUSICAL

‘El Petit Príncep’ torna amb noves projeccions hologràfiques

BARCELONA
nit de l’edició

Patrici Tixis: “El sector del llibre té bona salut”

Barcelona
Crítica
teatre

Un amor que crema en un cristall pur

música

El ‘Messies’ canta per a La Marató

GIRONA
DRAMATÚRGIA

La política-ficció de Lali Álvarez guanya el torneig

GIRONA