Cultura

Cursos per a joves a Molins de Rei

L’Ajun­ta­ment de Molins de Rei (Baix Llo­bre­gat) ofe­reix una gran vari­e­tat de cur­sos i tallers per a joves dins el pro­grama Mou! Des de les enti­tats de la loca­li­tat, con­jun­ta­ment amb la Regi­do­ria d’Eman­ci­pació Juve­nil de l’Ajun­ta­ment de la ciu­tat, i dins les acti­vi­tats del Pla Direc­tor de Joven­tut, Mou!, s’inclo­uen cur­sos i tallers adreçats als joves. L’objec­tiu es ofe­rir un espai de lleure i apre­nen­tatge que ser­veix d’espai for­ma­tiu i lúdic.

Entre l’oferta s’hi mun­ten cur­sos de tea­tre per a joves a par­tir dels 16 anys, un curs d’arts plàsti­ques, un curs de dibuix i manga, un de moni­tor de lleure o un curs de pes­se­bres de guix.

Els cur­sos i tallers tenen un preu asse­qui­ble i els joves entre16 i 25 anys amb el Car­net del Mou! poden gau­dir de des­comp­tes. L’adqui­sició d’aquest car­net és total­ment gratuïta.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.