música
Lildami i Miki Núñez marquen ‘El camí’ del nou disc del raper egarenc
És el tercer tema i últim avançament del treball discogràfic que es titula ‘Bentornat’, que es publicarà el 2 de maig
El cantant Lildami ha publicat El camí (Halley Records), el tercer i últim avançament del seu disc Bentornat, que sortirà el 2 de maig. Es tracta d’una cançó que signa juntament amb Miki Núñez i que compta amb l’acompanyament de la Black Music Big Band. Els dos artistes egarencs –units per una llarga amistat i una visió compartida de la música– presenten una cançó que barreja hip hop amb una tornada pop.
Junts han fet una cançó de hip hop amb tocs pop que reflexiona sobre la importància de seguir avançant malgrat les dificultats i les decisions erràtiques que sovint es prenen a la vida. Amb una tornada carregada d’esperança, el tema llança un missatge clar: l’única manera d’arribar a bon port és continuar caminant , malgrat els entrebancs i els dubtes. I si es pot fer amb amics, millor encara.
La producció d’El camí la firma Genís Trani i hi participa també la Black Music Big Band ,la primera big band formativa per a joves d’entre 16 i 25 anys centrada en els estils del soul i el funk que va ser creada fa sis anys a comarques gironines per la Fundació Casa de la Música i el Black Music Festival. Aquesta formació ja va col·laborar amb Lildami en el single anterior A contracorrent i repeteixen amb una secció de vents formada per cinc saxos, quatre trombons i quatre trompetes arranjades pel seu director, Adrià Bauzó, i un cor de deu veus dirigides per Nuri Mancebo.
La gira de presentació començarà el 9 de maig a la Sala Rasa 64 de Terrassa i passarà el17 de maig pel festival Maleducats Barcelona, al Fòrum, on compartirà escenari amb artistes urbans com Estopa, Pepe y Vizio, Queralt Lahoz i Santa Salut.