Cultura
ATerrassa.cat lidera
L’edició terrassenca de l’AVUI.cat, amb 10.934 lectors, ha batut el rècord de pàgines vistes durant el mes de juny i trenca la barrera de les cent mil consultes
El creixement està sent espectacular. En poc més d’un any, ATerrassa.cat ha aconseguit superar els deu mil navegadors únics mensuals –l’equivalent de lectors a internet–, que han consultat el diari un total de 110.642 vegades al llarg del mes de juny.
Aquestes xifres situen ATerrassa.cat, un mitjà d’àmbit comarcal, entre els vint diaris més llegits en català, seguint els mesuratges que publica la consultora Nielsen. En qualsevol cas, mai la informació en català havia tingut aquest volum de penetració en el mercat informatiu de Terrassa i comarca.
L’èxit del mitjà terrassenc està basat en un estil periodístic ràpid, de proximitat i molt orientat als temes de producció pròpia i la participació dels lectors. En aquest sentit, ATerrassa.cat s’ha convertit en el lloc més utilitzat per reflectir les opinions –i les polèmiques– que marquen el batec de la quarta ciutat de Catalunya.
L’edició terrassenca de l’AVUI.cat ofereix un seguiment informatiu permanent, els set dies de la setmana. Això permet una atenció especial als esports, amb l’hoquei i el Terrassa FC al capdavant.
Novetats
Però l’oferta informativa de l’ATerrassa.cat encara és molt lluny de tocar sostre. I per facilitar-ne el creixement, aquesta mateixa setmana s’ha redissenyat completament, amb una millora clara dels continguts gràfics i la potenciació de la informació esportiva, en la mateixa línia que la remodelació recent de la imatge i els criteris d’usabilitat de l’AVUI.cat.
ATerrassa.cat i el seu equivalent a Sabadell (ASabadell.cat, amb 9.000 lectors i 66.000 pàgines vistes) són una iniciativa empresarial conjunta de la Corporació Catalana de Comunicació –empresa editora de l’AVUI– i el Grup Canal Català. ATerrassa.cat està dirigit pel periodista terrassenc Joan Manel Oller, que compta amb un equip de joves professionals amb experiència en la informació comarcal.
Aquestes xifres situen ATerrassa.cat, un mitjà d’àmbit comarcal, entre els vint diaris més llegits en català, seguint els mesuratges que publica la consultora Nielsen. En qualsevol cas, mai la informació en català havia tingut aquest volum de penetració en el mercat informatiu de Terrassa i comarca.
L’èxit del mitjà terrassenc està basat en un estil periodístic ràpid, de proximitat i molt orientat als temes de producció pròpia i la participació dels lectors. En aquest sentit, ATerrassa.cat s’ha convertit en el lloc més utilitzat per reflectir les opinions –i les polèmiques– que marquen el batec de la quarta ciutat de Catalunya.
L’edició terrassenca de l’AVUI.cat ofereix un seguiment informatiu permanent, els set dies de la setmana. Això permet una atenció especial als esports, amb l’hoquei i el Terrassa FC al capdavant.
Novetats
Però l’oferta informativa de l’ATerrassa.cat encara és molt lluny de tocar sostre. I per facilitar-ne el creixement, aquesta mateixa setmana s’ha redissenyat completament, amb una millora clara dels continguts gràfics i la potenciació de la informació esportiva, en la mateixa línia que la remodelació recent de la imatge i els criteris d’usabilitat de l’AVUI.cat.
ATerrassa.cat i el seu equivalent a Sabadell (ASabadell.cat, amb 9.000 lectors i 66.000 pàgines vistes) són una iniciativa empresarial conjunta de la Corporació Catalana de Comunicació –empresa editora de l’AVUI– i el Grup Canal Català. ATerrassa.cat està dirigit pel periodista terrassenc Joan Manel Oller, que compta amb un equip de joves professionals amb experiència en la informació comarcal.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.