cultura

Gandia acollirà Picasso aquest proper estiu

L'exposició està integrada per un total de 55 obres de la Col·lecció Bancaixa que es podran veure de l'1 d'agost al 15 de setembre

La Casa de la Mar­quesa de Gan­dia aco­llirà entre l'1 d'agost i el 15 de setem­bre l'expo­sició “Picasso i la dansa” que per­tany a la Fun­dació Ban­caixa i que arriba de la mà d'aquesta enti­tat. La mos­tra ofe­reix una selecció de gra­vats que per­ta­nyen a la Suite 347 i Suite 156, així com il·lus­tra­ci­ons rea­lit­za­des per al deco­rat de l'obra “Le Tri­corne” (“El Som­brero de tres picos”, de Pedro Anto­nio de Alarcón) estre­nada a Lon­dres al 1919.

A “Picasso i la dansa” es mos­tra la relació de Picasso amb el món de les arts escèniques. L'expo­sició es pot divi­dir en dos grans blocs, per una banda, les esce­no­gra­fies rea­lit­za­des per Picasso entre el 1919 i el 1924, i per altra, una segona etapa lli­gada a la dansa, que podem situar entre 1968 i 1972 i en la que Picasso recorda i refle­xi­ona al vol­tant d'aquest món, amb una espe­cial atenció al cos femení.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.