L'impacte mediàtic

«El fet de ser la candidata de Catalunya fa que concentrem l'atenció de tot el país.» Així ho assenyalen la regidora de Patrimoni, Rosa Rossell, i el coordinador de Tarragona 2016, Joan Cavallé, que també destaquen que «en aquests moments, existeix una atenció preferent per part de les ciutats que són candidates». De fet, en un estudi de la Universitat de Còrdova es valorava que, només pel fet de ser candidates a Capital Europea de la Cultura, l'aparició en mitjans de comunicació es triplica. «Això sol fa que Tarragona, en aquest moment, desperti més interès que si no fos candidata». A Liverpool, capital del 2008, l'esdeveniment va generar 10.000 articles periodístics. Cavallé també reconeix que el fet d'aspirar al nomenament ha de servir per accelerar projectes com el pla d'equipaments culturals, que en aquests moments s'està ultimant.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.