Arquitectura

El mirador Torre Glòries obrirà el 20 de maig

La planta 30 de la Torre Glòries es convertirà en un mirador de la ciutat, que inclou una instal·lació artística multisensorial

Les entrades es posen a la venda demà, a les 10 del matí

El Mira­dor Torre Glòries obrirà el 20 de maig. Es podrà com­prar les entra­des a par­tir de demà a les 10 del matí a través del lloc web www.​mir​ador​torr​eglo​ries.​com . Situat a la planta 30 de l’edi­fici de Jean Nou­vel, s’ofe­reix unes vis­tes úniques de 360º i és l’única ins­tal·lació artística al Sud d’Europa per­ma­nent mul­ti­sen­so­rial i tran­si­ta­ble de l’artista Tomàs Sara­ceno que ha desen­vo­lu­pat tec­nològica­ment Medi­a­pro Exhi­bi­ti­ons.

Torre Glòries aspira a ser un nou espai cul­tu­ral i de lleure a Bar­ce­lona. La pre­tensió és reno­var el con­cepte de mira­dor tra­di­ci­o­nal en un pro­jecte que uneix art, ciència i tec­no­lo­gia. El mira­dor està a 125 metres d’alçada. La pro­posta de Sara­ceno és repre­sen­tar l’eco­sis­tema de Bar­ce­lona: es mos­tra la ciu­tat com un orga­nisme viu que està en cons­tant trans­for­mació, a la vegada que es pot gau­dir del mira­dor clàssic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia