Patrimoni

CULTURA

Làmines dels museus gironins amb El Punt Avui

La Xarxa de Museus de les Comar­ques Giro­ni­nes ofe­reix cada diu­menge, a través d’El Punt Avui, una làmina en què el nos­tre lec­tor podrà des­co­brir els 26 museus que hi ha a la nos­tra demar­cació. Les làmines ani­ran encar­ta­des en la nos­tra edició en paper i seran un total de 13, que s’ani­ran dis­tri­buint cada diu­menge fins al 6 d’agost. L’objec­tiu és que ser­vei­xin per col·lec­ci­o­nar-les, jugar, apren­dre i pin­tar.

La Xarxa de Museus de les Comar­ques Giro­ni­nes fes va cons­ti­tuir el 2015 i l’objec­tiu és tre­ba­llar de manera man­co­mu­nada, tot coo­pe­rant i pro­mo­vent polítiques museísti­ques coor­di­na­des. En for­men part museus de Banyo­les, la Bis­bal, Cas­telló d’Empúries, l’Escala, Figue­res, Girona, Llívia, Llo­ret de mar, Arbúcies, Olot, Pala­fru­gell, Palamós, Ripoll, Sant Feliu de Guíxols, Breda, Tor­ro­e­lla de Montgrí i Ullas­tret.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.