Música

PALMA i BARCELONA

Antònia Font

Antònia Font inicia nova gira

Després d'haver tocat fins a dir prou en la gira de pre­sen­tació de Coser i can­tar, els mallor­quins Antònia Font van deci­dir pren­dre's un des­cans. Ara, amb un nou disc entre mans (Lam­pa­re­tes, el setè de la seva dis­co­gra­fia), la banda de Joan Miquel Oli­ver torna als esce­na­ris amb ener­gies reno­va­des. Clint Eastwood, Coses moder­nes, Islas Bale­ares i les altres cançons de Lam­pa­re­tes sona­ran en una pri­mera part dels reci­tals, men­tre que la segona estarà dedi­cada ínte­gra­ment a èxits ante­ri­ors del grup.

La gira de Lam­pa­re­tes comença a prin­ci­pis de la set­mana vinent a Palma i, la mateixa set­mana, arriba a Bar­ce­lona. En tots cinc reci­tals, però, les entra­des ja fa dies que estan exhau­ri­des. Als Antònia Font els espe­ren mesos de con­certs. El 6 de maig actu­a­ran a Lliçà d'Amunt, el 7 al Fes­ti­val In-Somni de Girona i, ja al juliol, no fal­ta­ran ni al Fes­ti­val Cruïlla de Bar­ce­lona ni al Poparb d'Arbúcies.

25 i 26 d'abril (Palma) i 28, 29 i 30 d'abril (Barcelona). Teatre Principal i Casino Aliança Poble Nou.
www.antoniafontoficial.com


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.