cultura

Jornades d'arqueòlegs

Demà arren­quen les XI Jor­na­des d'Arque­o­lo­gia de les Comar­ques Giro­ni­nes, que tin­dran lloc durant dos dies a l'Audi­tori Josep Irla de l'Edi­fici de la Gene­ra­li­tat. De peri­o­di­ci­tat bien­nal, enguany se cele­bra el vintè ani­ver­sari d'aquesta tro­bada d'experts en la matèria, que si bé va començar com una festa de l'arque­o­lo­gia giro­nina s'ha hagut d'adap­tar als nous temps. I és que de les dese­nes d'inter­ven­ci­ons arqueològiques d'ales­ho­res s'han pas­sat a cen­te­nars anu­al­ment. Aquest fet obliga a dis­tri­buir durant 2 dies les comu­ni­ca­ci­ons dels arqueòlegs. Com a acte des­ta­cat, a banda de l'apar­tat acadèmic, dis­sabte, a les qua­tre de la tarda, es farà una visita guiada a l'oppi­dum­cas­te­llum de Sant Julià de Ramis.

Aquest any, la comissió orga­nit­za­dora de les jor­na­des arqueològiques la for­men Susana Man­zano, Aurora Martín, Mont­ser­rat Mataró i Josep Maria Nolla.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.