cultura

El primer dia de Feslloch reunix més públic que mai

En cap altra edició anterior s'havia aconseguit ajuntar tants seguidors en un primer dia de festival

Poques hores abans d'inau­gu­rar la sisena edició del Fes­lloch, una breu tro­nada va rui­xar Bell-lloc, però mal­grat això, totes les actu­a­ci­ons del pri­mer dia del fes­ti­val van començar amb pun­tu­a­li­tat.

El grup ESOC va ence­tar la sisena edició del fes­ti­val de clo­enda de La Gira d'Escola Valen­ci­ana, donant pas als con­certs d'Oli­ves Trenkaes, Mal­nom, Sva-ters, Atupa, Rap­so­des, Inèrcia i Biano, encar­re­gat aquest dar­rer de cloure la nit.

Amb la zona d'acam­pada més plena que mai, la pri­mera nit del fes­ti­val va por­tar un riu públic als con­certs pro­gra­mats.

Ahir diven­dres, els con­certs van començar a les 16.30 a l'Audi­tori Muni­ci­pal amb Tanstúpids, El Cor­re­dor Polonés i Autòmats, men­tre a la zona chill out els DJ's de Jamai­can Memo­ries rea­lit­za­ren el seu set i a la zona d'acam­pada el públic assis­tent par­ti­ci­pava al kara­oke en valencià. Més tard, Feliu Ven­tura i Senior i el Cor Bru­tal, obri­ran l'esce­nari gran a les 19.30 i després d'una estona per a sopar, puja­ren al mateix esce­nari Miquel Gil & Pep Gimeno “Boti­farra”, Dr. Calypso, Aspen­cat, Agra­vi­ats i Ban­dits.

La nit de diven­dres ha estat ben mul­ti­tu­dinària, encara que menys que la que s'espera hui dis­sabte, que tra­di­ci­o­nal­ment és la més forta dels tres dies de Fes­lloch. De fet, hui hi ha pre­vis­tes més de 10 actu­a­ci­ons, repar­ti­des també entre els tres esce­na­ris d'enguany, entre les que des­ta­quen les de Xavi Cas­ti­llo, La Gossa Sorda, Pirat's Sound Sis­tem o Tom Bom­ba­dil, entre altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.