cultura

S'estrena a Picassent una obra teatral amb Jèssica Fortuny

“Nora” és el títol de l'obra que protagonitza la mateixa autora del text

Jesica For­tuny, és l'autora de “Nora” l'obra de tea­tre que s'estrena aquesta nit del diven­dres 23 de novem­bre a la Casa de Cul­tura d'aquesta loca­li­tat d ela comarca de l'Horta.

Sota la direcció de Pau Blanco i San­dra Milian com a aju­dant de direcció, Jes­sica donarà vida al seu pri­mer text, posat en escena amb la col·labo­ració de un gran equip de pro­fes­si­o­nals, amics, ins­ti­tu­ci­ons, col·lec­tius i nom­brosa gent del poble de Picas­sent, que ha empen­tat Jesi a fer rea­li­tat l'estrena.

Una obra que ha comp­tat també amb la col·labo­ració de la regi­do­ria d'Igual­tat, la qual ha col·labo­rat acti­va­ment amb esta pro­posta emmar­cant-la dins les acti­vi­tats fixa­des amb motiu del Dia Inter­na­ci­o­nal con­tra la Violència de Gènere, 25-N.

Cal asse­nya­lar que “Nora” pot con­si­de­rar-se ja tot un èxit abans d'estre­nar-la, ja que el suport que ha mos­trat la gent de Picas­sent s'ha vist reflec­tit de manera extra­or­dinària. De fet, les entra­des s'esgo­ta­ren, en tan sòls 4 hores, el pri­mer dia que eixi­ren a la venda. De fet, a causa de la gran demanda i interés des­per­tat, s'ha pro­gra­mat una segona repre­sen­tació per a aquest dis­sabte a les 22.30 h.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.