cultura

Pepa Úbeda exposa seues aquarel·les a Xirivella

La mostra restarà oberta fins al 20 de juny en la Casa d ela Dona d'aquesta localitat de l'Horta

Des de dime­cres 28 de maig i fins al 20 de juny pròxims, la Casa de la Dona de Xiri­ve­lla alber­garà una mos­tra d'aqua­rel·les de la pro­fes­sora, ani­ma­dora cul­tu­ral i artista plàstica Pepa Úbeda.

El con­junt d'obres forma part, en gran mesura, de les il·lus­tra­ci­ons del lli­bre de la cre­a­dora mateix, “Una men­tida fabu­losa” i d'altres cre­a­ci­ons que apa­rei­xe­ran en una pro­pera edició de l'esde­ve­ni­dor.

La pre­sen­tació, pre­vista per a les 19,30 de dime­cres, cor­rerà a càrrec de Car­men Sena­bre Lla­bata, mem­bre de l'Ins­ti­tut Uni­ver­si­tari d'Estu­dis Femi­nis­tes i de Gènere Puri­fi­cación Escri­bano, totes dues de la Uni­ver­si­tat Jaume I de Cas­telló.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia