Economia

turisme

El turisme britànic creix enguany del 18% a Salou

El mercat britànic –el segon de Salou després de l'estatal– ha confirmat increments de reserves del 18% respecte del 2016, segons el regidor de Turisme, Benet Presas. S'esperen creixements similars del mercat irlandès i bones expectatives en el mercat rus, gràcies a la pujada del ruble. Quant als mercats espanyol i francès, s'augura un manteniment a l'alça. Pel que fa a la presència de turisme holandès, l'únic que va baixar a causa de la mala influència del paquet Saloufest, es mirarà de recuperar amb campanyes de posicionament via Google Advwords per promoure la destinació de turisme familiar.

Com a apostes per desestacionalitzar la temporada, l'alcalde, Pere Granados, va destacar l'obertura de Ferrari Land i l'aposta pel turisme esportiu amb nous segells esportius, com el de ciclisme en carretera i la certificació de vela lleugera o l'obtenció de la marca de turisme de golf, que captaran visitants nous dels països escandinaus i, fins i tot, asiàtics. Aquest any s'organitzaran esdeveniments com el mundialet de clubs, el mundial de surf de vela del 2017 i la Marenostrum Cup. Salou també serà la seu de l'esdeveniment internacional Smart Times, amb 2.000 vehicles d'arreu del món. Mentrestant, es treballa en un pla estratègic d'actuació a llarg termini.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.