Economia

La ‘start-up' Dronpíxel, triada per participar en el Congrés Mundial del Mòbil

L'empresa de Riudellots serà a l'estand Catalonia Smart Drones, que agrupa les companyies líders, centres de tecnologia, universitats i institucions

L'empresa emergent (start-up) gironina Dronpíxel ha estat seleccionada per la Generalitat per participar en el Congrés Mundial del Mòbil, el saló més important del món dedicat a la telefonia mòbil, que se celebrarà del 27 de febrer al 2 de març a Barcelona. Dronpíxel serà present en el congrés a l'estand Catalonia Smart Drones, el clúster de la indústria dels drons que agrupa les companyies líders, centres de tecnologia, universitats i altres institucions que estan impulsant aquest sector. Estaran situats a la plataforma de negoci 4 Years From Now (4YFN), on hi haurà situades les empreses emergents tecnològiques globals impulsades pel congrés. A la 4YFN es preveu la visita de cap a20.000 persones, 60% més que en l'edició del 2016.

Dronpíxel és una empresa operadora de drons amb seu al polígon industrial de Riudellots de la Selva. Es va crear ara fa tres anys i funciona paral·lelament a l'empresa Blaupíxel –empresa que va néixer el gener del 2014–, que desenvolupa treballs de programació i solucions en ele núvol i el web a mida. “Les dues empreses es complementen. Amb Dronpíxel ens dediquem a fer treballs aeris –fotografies i vídeos– i Blaupíxel dona perspectiva global a l'empresa i és un valor afegit”, explica el representant de l'empresa, David Vilardell, que assegura que amb les seves empreses innoven contínuament per poder oferir serveis tecnològics amb una base real d'aplicació en la societat civil, la indústria i la nova economia digital.

Empresa multinacional

Segons Vilardell, amb Dronpíxel han realitzat treballs per a empreses i multinacionals. Un exemple és la participació de l'empresa gironina en el rodatge d'un anunci de Taco Bell del grup Pepsi que es va fer al principi de l'any passat i que es retransmetre per la cadena americana CBS en la final de la Super Bowl, “però fins que no vam anar al lloc –prop de Vic– no vam saber de qui es tractava”. “Vam tenir el privilegi de participar en un dels anuncis més vistos del planeta. Va ser un anunci protagonitzat pel jugador del Barça Neymar i per James Harden, del Houston Rockets de la NBA”, explica.

LA FRASE

L'any passat vam participar en el rodatge d'un dels anuncis més vistos del planeta
David Vilardell
REPRESENTANT DE L'EMPRESA DRONPÍXEL

LA XIFRA

4
treballadors
formen part de Blaupíxel i Dronpíxel, dues empreses que es complementen.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia