Economia

La Costa Brava inspira l’anunci de la Brava Beer

L’espot fa un altre homenatge als que han vist créixer la marca de cervesa

Amb l’entrada de l’estiu arriben els anuncis de cervesa, i la Brava Beer, la marca de cervesa gironina, també ha fet el seu i ha tancat així la trilogia de “la Brava es queda” que va presentar per primera vegada ara fa tres anys. Però l’anunci de la Brava Beer no és un anunci de cervesa qualsevol i, de fet: “No volem que ho sigui”, perquè l’anunci vol fer un homenatge a “tots aquells que formen part de la terra que ha vist néixer la marca”. “Una marca que ha canviat el concepte de la paraula cervesa i la seva manera de fer publicitat des de Girona”, expliquen els propietaris. Sense estels, amb decorats naturals, gravat en tres dies i amb la càmera a l’espatlla, el nou espot de la cervesa gironina recorre amb personatges reals els seus racons més autèntics.

Fidel al seu esperit emprenedor, la marca i l’entorn que ha inspirat i vist néixer la marca, La Brava ha tret, a través de la productora barcelonina Vinema, la tercera part de la seva trilogia, que inclou paisatges de Tossa de Mar, Calella de Palafrugell, Palamós, Llafranc i altres racons emblemàtics de la Costa Brava. L’anunci ha apostat per la personalització de la peça, ja que és el “primer espot de cervesa gravat amb veu femenina, actors amateurs seleccionats al carrer i una història que parla de l’autenticitat i d’un entorn a través dels seus protagonistes”.

Neix fa un any i mig

Fa un any i mig, un grup d’emprenedors vinculats a l’Empordà va decidir apostar per un projecte cerveser que seleccionava el millor dels processos artesanals i els avantatges de les produccions de gran volum. Havia nascut La Brava Beer. En menys de dos anys, el projecte s’ha convertit en un referent en el sector tant per la manera de donar-lo a conèixer, a través del seu conegut espot “la Brava es queda”, com pel seu creixement i consolidació tant en l’àmbit de l’hostaleria com en el de grans superfícies.

La Brava Beer SL, preveu traslladar el centre de producció que té a la República Txeca i obrir una planta pròpia a l’Empordà l’any 2023. La firma té el centre d’operacions a Vulpellac i actualment té una plantilla d’onze treballadors.

L’objectiu és poder arribar a produir 10 milions de litres d’aquí a sis anys, una xifra molt superior als 160.000 litres que fabricarà aquest any.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.