Economia

L’empresa d’infusions Alma s’implica en una gamma de tes fermentats

El seu te verd ha estat escollit per elaborar el refresc Vitae Kombucha, de l’empresa maresmenca Vitae Slow Drinks, juntament amb aigua volcànica

Va ser un tast a cegues a la recerca del millor te verd i la millor aigua per elaborar el seu nou refresc el que va fer unir l’empresa Vitae Slow Drinks, de Pineda de Mar, amb Alma, l’empresa de tes i infusions d’Aiguaviva. Així ho explicaven fa uns dies Núria Benet i Rogeli Gómez, de Vitae Slow Drinks, a l’hora de recordar com, després de comprovar que el te que més s’adeia al refresc que volien fer era el de l’empresa gironina. Així van contactar amb Jordi Pou, director gerent de Coffee Center i així ha nascut aquesta nova gamma de tes fermentats (Vitae Kombucha) basant-se en la recepta tradicional xinesa i que, a més, també inclou aigua volcànica de la Garrotxa..

Vitae Kombucha és un “refresc viu d’elaboració artesanal” expliquen els seus elaboradors, i que que es basa en la recepta tradicional xinesa. És una beguda probiòtica feta amb aigua a partir d’una doble fermentació que també inclou aromes i fruites naturals. Així, entre els sabors que comercialitzen hi ha el de mango i maduixa, poma i canyella o llimona i gingebre, menta i taronja i un cinquè de natural.

“És un refresc saludable, baix en sucre i ecològic. Tots els ingredients són ecològics”, explica Rogeli Gómez, de Vitae Slow Drinks, que afegeix que és molt important el tempus d’elaboració per fer aquesta beguda segons el sistema tradicional. Segons Núria Benet, també tenen en compte que sigui un producte el màxim possible de proximitat. En aquest primer any, la producció és de 60.000 litres, però es preveu poder ampliar-la.

LA XIFRA

5
Sabors
diferents s’ha tret del Vitae kombucha, com ara, mango i maduixa o poma i canyella.

LA FRASE

Él projecte ens va il·lusionar i de seguida ens el vam fer nostre perquè lliga molt amb el que fem
És
Jordi Pou
director de coffee center

Una empresa que continua en creixement

Coffee center preveu tancar aquest any amb una facturació de 6,4 milions d’euros, continuant així amb la tendència de creixement. La firma gironina comercialitza cafè (Italcaffe i Fincafè) i infusions (Alma). Altres novetats durant aquest any ha estat una nova línia de dotze barreges d’herbes diferents per tractar, cadascuna, algun tipus de deficiència i que es poden adquirir en farmàcies i parafarmàcies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.