Economia

Premien la fruita seca torrada de Frit Ravich

La gamma de fruita seca torrada sense sal afegida elaborada per Frit Ravich ha estat elegida com a producte de l’any 2019 en la categoria de fruita seca per més de 10.000 consumidors. El Producte de l’Any és un esdeveniment que premia els productes més destacats de la seva categoria per la innovació amb el vot directe de més de 10.000 consumidors. Santiago Tintoré, responsable del canal alimentació de Frit Ravich, que va rebre el premi en un gala a l’hotel Majestic de Barcelona, va destacar el valor d’un premi elegit directament pels consumidors. La gamma premiada està formada per cinc referències: còctel, cacauets, ametlles, festucs i anacards amb un format de 110 grams i cacauets amb un format de 120 grams. Els productes candidats d’aquesta edició han estat llançaments realitzats en el mercat espanyol entre l’1 de gener de 2017i el 31 d’octubre del 2018 de més de 70 empreses diferents.

Frit Ravich és una empresa familiar fundada per Josep Maria Viader el 1963 a Maçanet de la Selva i actualment dirigida per la seva filla, Judith Viader. L’empresa està dedicada a la producció de patates xips, snacks i fruita seca amb marca pròpia i disposa de més de 800 referències. Cada setmana produeix també més de 6.100 tones de patates xips.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.