Economia

Eurofirms compra l’empresa d’atenció al client Tekas

Grup Eurofirms, primera empresa estatal de recursos humans, ha adquirit l’empresa asturiana Tekas, especialitzada en l’externalització d’atenció al client i contact center. Amb aquesta incorporació, la companyia amplia el servei que ofereix des d’Inneria, la seva marca d’outsourcing (externalització i subcontractació de serveis que ja compta amb 18 anys d’experiència en el sector). Aquesta nova adquisició forma part de la constant inversió en tecnologia que realitza Eurofirms i Inneria “per estar al capdavant de la innovació”. A més, l’empresa reforça el seu servei d’Inneria Contact Center, divisió des de la qual ofereix a les empreses la subcontractació de serveis assistits, atenció al client, gestió de suport en els processos de negoci i transformació digital del negoci ampliant els canals de comunicació amb el client.

Pel que fa a Tekas, ofereix altres serveis com recobrament, gestió de xarxes socials, desenvolupament de programari a mida per a empreses, SRM i disseny d’estratègia comercial. L’empresa, que està ubicada a Langreo, compta amb un equip format per més de cent professionals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia