Economia

empresa

El Gremi d’Hostaleria aposta per millorar la comercialització

Millorar la comercialització per enfortir la destinació turística del Maresme. Aquest és un dels grans objectius a assolir pel Gremi d’Empresaris d’Hostaleria. Ahir, l’ens celebrava els quaranta anys de la seva creació i va organitzar una jornada al Museu del Turisme amb els seus representants per aprofundir en els reptes de futur. Segons el seu president, Jordi Noguera, l’accent s’ha de continuar posant en l’especialització, la col·laboració publicoprivada –adaptada als nous temps i a les noves necessitats del sector– i la millora del producte. “La voluntat al sector públic hi és, però els clients cada cop són més exigents dins i fora dels nostres establiments i reclamen millors infraestructures i serveis”, va destacar. Per la seva banda, l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini (PDeCAT), va rebutjar el fenomen creixent de la turismofòbia però, també, va incidir en la necessitat que els empresaris turístics garanteixin bones condicions laborals als seus treballadors.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia