Economia

comerç

La cadena gironina Wolala preveu obrir 25 botigues el 2018

L’empresa, que pertany al Grup Tramuntana, invertirà 3,5 milions d’euros i crearà un centenar de llocs de treball

La cadena gironina Wolala invertirà 3,5 milions d’euros per obrir 25 noves botigues al llarg del 2018 i crearà un centenar de llocs de treball. L’empresa, que pertany al Grup Tramuntana (amb seu a la Jonquera i el Pertús), s’ha especialitzat en el sector del retail i se centra en productes relacionats amb la vida quotidiana (cura personal, llar, aparells electrònics i viatges). La cadena acaba d’obrir dues noves botigues a Girona i a Castelló de la Plana, que se sumen a les setze que tenia fins ara a Catalunya i a diferents punts de l’Estat. El pla estratègic de Wolala per l’any vinent, però, preveu que la marca faci el salt a l’exterior amb franquícies a Bèlgica i Portugal. L’empresa disposa d’un magatzem logístic de cinc mil metres quadrats a Vilamalla, inaugurat l’any passat, que va suposar una inversió de 2,2 milions d’euros.

Wolala va néixer l’any 2013 i ofereix més de 1.800 referències d’una vintena de marques. Les botigues se subdivideixen en quatre àmbits diferenciats, depenent dels productes que s’hi exposen: Mima’t, Estima Casa Teva, Connecta’t i Escapa’t. L’empresa disposa d’un departament propi d’R+D (per crear articles innovadors) i també té una delegació pròpia a Hong Kong (des d’on se supervisa la qualitat dels productes).

El Grup Tramuntana al qual pertany Wolala és implantat sobretot a la zona fronterera de la Jonquera i el Pertús i té una plantilla propera als 500 treballadors. Per aquest 2017, preveu tancar l’exercici facturant 110 milions d’euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.