Economia

Una ‘coach’ digital dirigida a la salut més íntima de les dones

La prevenció de la salut de la dona, d’aquella tan íntima que massa sovint queda silenciada, és l’objectiu que es marca b-wom, una aplicació que es defineix com a “coach digital” i que ofereix plans personalitzats perquè cada dona actuï sobre els canvis que experimenta el seu cos al llarg de la vida: la incontinència urinària, les relacions sexuals doloroses, el càncer de mama, la nutrició o la gestió de les emocions, entre altres. L’equip de b-wom, liderat per Helena Torras, CEO i cofundadora, va llançar l’aplicació al mercat l’abril del 2015 i ja compta més de 200.000 usuàries en una desena de països. B-wom va ser un dels deu millors projectes de l’edició d’enguany de 4YFN.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.