CaixaBank inaugura un nou concepte de macrooficina
Obre a la plaça de Francesc Macià de Barcelona un establiment de 3.000 m² amb zones d’atenció especialitzada, cafeteria i auditori
Les noves botigues estan equipades amb l’últim en tecnologia
CaixaBank va inaugurar ahir a Barcelona un nou concepte de botiga “tot en una” (“all in one” en l’expressió en anglès) que busca revolucionar l’experiència en el canal físic. Situada a la plaça Francesc Macià de Barcelona, té una superfície de 3.000 m² distribuïts en tres plantes, atenció especialitzada per a tots els models de negoci financer, tant per a particulars, com per a autònoms i microempreses i grans companyies. El banc ja té un establiment semblant a la plaça de l’Ajuntament de València, on al juliol va inaugurar una botiga de 2.200 m².
En total, el nou espai, que obre avui al públic, disposa d’un equip de 80 treballadors, que donaran servei a una cartera de 22.000 clients, i una àmplia oferta de serveis que inclouen zones específiques d’atenció per a cada tipus de client, una cafeteria, un auditori, més de 30 despatxos per a reunions privades i l’últim en tecnologia en serveis financers, com els caixers amb reconeixement facial o una avançada combinació d’aplicacions mòbils i dispositius d’auto-check-in que identifiquen els clients i avisen els gestors de la seva arribada.
El projecte el van presentar oficialment en roda de premsa Juan Antonio Alcaraz, director general de CaixaBank, i María Alsina, directora territorial de CaixaBank a Barcelona.
Durant la presentació oficial, Juan Antonio Alcaraz va destacar que “CaixaBank ha decidit impulsar de nou la innovació en el canal físic d’oficines, després de ser la primera entitat a apostar per la transformació de les sucursals bancàries tradicionals l’any 2013 amb el disseny de les primeres oficines Store, que en uns anys s’han convertit en un estàndard per a tot el sector”. En aquest sentit, Alcaraz va subratllar que aquest nou espai suposa un projecte d’innovació únic a escala internacional: “Hem unit el disseny, la tecnologia i el coneixement del client per crear un model absolutament exclusiu. Per superfície, all in one és la flagship bancària més gran d’Europa. Per qualitat de l’experiència del client, volem que sigui la millor.”
Per la seva part, María Alsina va posar l’accent en el caràcter obert d’aquest tipus d’establiment: “Es tracta d’una oficina que vol ser molt més que una oficina, i en la qual conflueixen tots els negocis. Va dirigida a tot tipus de clients i no només ofereix els millors serveis financers, sinó també gastronomia i continguts de valor. Estarà obert a tota la ciutat.”