Platja d’Aro crea la targeta de fidelització AROimpulsa
La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro desenvolupa la nova targeta AROimpulsa com a eina de dinamització i foment del comerç local. Es tracta d’una aplicació que esdevé alhora eina de fidelització i comunicació, amb la voluntat d’ajudar a incrementar les vendes i el benefici de l’establiment, integrant alhora serveis municipals i premiant els clients amb descomptes directes o amb un sistema de punts, que es poden utilitzar per pagar les seves pròximes compres, etc.
Aquesta eina de fidelització té dos formats: targeta física (2.000 unitats) i la versió en aplicació per a dispositius mòbils més pràctica i sostenible per a dispositius Android i iOS.
Les empreses locals s’adhereixen a la targeta AROimpulsa donant-se d’alta a l’aplicació, espai on ofereixen gratificacions als consumidors que connecten amb al seu establiment des de l’app. Poden realitzar campanyes especials, promocions i totes aquelles accions dirigides a fidelitzar el seu client, així com donar-se a conèixer a altres.
El divendres dia 22, alguns establiments de Castell-Platja d’Aro van estrenar el dispositiu Punt Blanc, una acreditació assolida a partir d’una declaració de responsabilitat dels comerços que assumeixen la implantació del conjunt de mesures de seguretat i higiene establertes oficialment.
D’altra banda, el 20 de maig l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro-s’Agaró va iniciar la campanya Platja d’Aro portes obertes, creada per incentivar el turisme posterior a la Covid-19 a la població.